-

okej nu ska jag försöka mig på det här med blogg men kommer nog inte gå så bra, kommer inte orka skriva så mycket men ska försöka ialla fall.
igår fredag fest i sjögarp alla nyblivna 9:or hihi, men var annat folk där med riktit trevligt var de faktist! träffa folk man inte träffat på hela lovet, riktit nice höhö :) åkte väl hem redan vid halv 1 eller något för var någon som inte mådde så bra, hmm ;) syster kom och hämtade oss, så åkte vi till tranås och hämtade adam pl och jim för dom hade missat tåget och skulle cykla hem så jag tyckte synd om dom och bad syster hämta dom och hon var snäll och gjorde de! ;D stod lite utanför palace när vi kom till bx sen gick jag hem och så kom adam till mig, han sov här sjuuuukt mys! du är bäst. tack alla för kvällen! (a)
idag blir det nog lugnt träffa julia senare får väl se vad de blir. :) ajja nu ska jag nog hoppa in i duschen höhö, skriver väl senare om jag orkar ;D

pusssssssssss! (k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0