träningsvärk!

har sån jävla träningsvärk asså, kom knappt upp ur sängen imorse och har gått som en jävla gammal kärring hela dan idag i skolan! urk på de, och urk på skolan redan tröttnat efter en dag, tyckte de skulle bli lite kul att börja men nae nu har jag ångrat mig, seegt som fan och omogna jävla 7:er som kommit upp nu med! fy! menmen får väl försöka stå ut... nu sitter jag här och funderar på om jag ska rensa min garderob eller inte (a) höhö. får väl se hur de blir med det ska ialla fall hämta mig en glass och lägga mig i sängen och kolla på film hihi, sjukt trött är jag! så hoppas jag adam kommer lite senare sen! :)<3 men ne nu vill jag ha glass så ska träla mig ner för trappen nu tänkte jag! skriver nog senare ;D
pusss! (K)

blev två snygga bilder med HAHAHAHAH ;)

                                       



Kommentarer
Postat av: victoria

hah, så sött :)

är ni tsm ? (a)

2009-08-17 @ 20:55:44
URL: http://victoriaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0