27 april

hemma från träningen och fyfan vad duktig man känner sig efter en träning med massa fys haha fan va gött de är asså ;) nu är jag sjuuukt trött iallafall och ska snart lägga mig i sängen och plugga lite om jag inte somnar på direkten. hihi. sova själv inatt buhu :( hatar att vakna utan Adam bredvid mig... aja, Julia är tillbaka lite i skolan nu, så himla kuuul! :) <3
imorgon efter skolan drar jag och syster till linköping eller ah när hon har slutat, hoppas på att hitta lite fint hihi, om jag hittar något kommer det bilder på det imorgon, har varit lite dålig på att ta bilder och sånt nu. nae nu ska jag draaa mig mot sängen, godnattttttt mina vännor. hihi

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0