23 december

yes, har inte mycket att skriva idag! för har bara varit hemma hela dagen, städat och fixat lite. så nu är allt klart inför imorgon iallafall, :) sköönt!

eftersom jag inte har något vettigt att skriva nuu, så kan jag ju berätta hur vi firar jul, alltså vart vi är och så, inte intressant kanske, men men!

på morgonen så är det bara jag emma mamma och pappa, då får vi alla paket av dom, tänder brasa och bara har det myss, runt 11 åker vi till kyrkogården tänder ljus för farfar <3 där möter vi farmor sen kusinerna på pappas sida åker hem till farmor fikar, får paket av henne och så, när vi är klara där åker vi till kusinerna på mammas sida, där är även mormor, morfar sen min gammelmormor och morfar, där äter vi julbord, gött! vid 3 åker vi hem till oss igen allihopa och kollar på kalle anka, sen öppnar vi paket igen hihi. sen när det är klart äter vi väl gröt, och imorgon ska vi köra paketleken, första gången vi gör det på julafton, ska bli ruuuligt ! :) så det var ungefär hur min dag imorgon kommer se ut!

giiilllar julafton väldigt mycket faktist, tycker det är så himla mysigt när hela släkten samlas och ah allt man gör imorgon är mys, hihi ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0