julklappar & julbilder

GOD JUL ALLA! hoppas ni haft och kommer fortsätta ha en underbar daaaag, det har ialla fall jag haft ! :)

lite bilder på det fiiiina jag har fått, taget med min kamera jag fick idag! :D:D



400 kronor och i kuveret 600, lasse åbergs glas, gossip girl säsong 3, trosor, 2 presentkort på gina tricot och ett presentkort på ur&penn





bärbar mus och tangentbord och till det fick jag kablar så man kan se datorn i tvn



två smyckeställ, ett till halsband och ett till armband





skor från skopunkten



inte så bra bild, men jeffrey campbell skor


det var ungefär vad jag fick, fick också lite smågrejer som smink, handduk och parfym!
riktigt nööööjd!

lite bilder från idag kommer nog senare ikväll eller imorgon ! nu ska jag äta gröt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0