6 juli

jag vet att jag bloggar asss dåligt just nu, men de har ju vart asss gött väder så har inte haft tid med bloggen..  aja kan ju skriva lite kort vad jag har gjort på sistone, japp har mest solat som ni kanske förstååår och träffat fiiiina vännor hihi. i fredas åkte jag och adam till Moo och sov hos hans mormor&morfar as mysigt, på lördagen var det triatlon? vet inte hur de stavas, skitsamma. så vi kollade på det eller ah adam var med, han sprang hihi. efter triatlon, drog jag adam sanne lena jocke och stefan ut på sjön, la oss på en ö och solade var huuuur skönt som helst! låg där några timmar, tog båten tillbaka till Malex och gick till adams farmor&farfar, åt och lite innan jag adam och noel tog båten till någon ö där andersson fille kajsa kristin och lite folk var och tältade, japp var där i någon timme eller nått sen gick jag till öltältet och kollade på Ingela! :) adam och folk kom lite senare sen, så var vi vid öltältet hela kvällen. var väl kul men lite trääligt när man inte drack höhö (a) sov hos adams farmor&farfar sen. på söndagen åkte vi ut på sjön till någon ö och låg där hela dan, helt underbaaaart! löööve it. hihiiii. runt 4 tog jag och adam båten tillbaka till laxberg. japp det var min helg, ussssch va långt jag skrev , (a) har försökt lägga in bilder från mobilen med men det funkar inte!! men så fort de gör det så kommer bilder från allt möjligt höhö. aja ska försöka börja blogga mer så slipper de bli så långa inlägg japp herrå

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0