ojj..

ojjjj vad jag bloggar bra hihi förlåt (a) aja nu skriver jag ju ialla fall, suttit på palace några timmar idag käkat och snackat oså med emilia julia o august, hände inget speciellt nu ikväll somvanligt i boxholm usch så segt! så jääävla kul att börja gymnasiet snart och träffa lite nytt folk som kan fixa feeeester och grejer haha eftersom de aldrig är något här. japp, imorgon drar jag emilia och vickan till norrköping med 10 tåget, trevlaans ska gå på stan o lite sen ska vickan träffa ludde. på kvällen vet jag inte vad som händer det määärks. 

saknar min babyy med som fan :( buhuu han är i norrland åkte i fredas och kommer hem på sönda.. sovit själv i flera nätter nu och ska flera nätter till usch hatar att sova utan han :( <3 men men..

ha de bra!

PussPuss




min babyyy


Kommentarer
Postat av: Jackronja

Beautiful site!

2011-07-05 @ 14:17:37
URL: http://jackronja.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0