6juni

förlåt för sjuuukt dålig uppdatering, men känner inte för att blogga när vädret är hur underbart som helst! så kommer bara blogga när jag känner fört och har tid. helgen har varit as kul ialla fall för vädret har varit helt underbart och jag har varit med bra folk, japp, igår var vi några hemma hos tora drack och så, jätte trevligt! hihi. sen drog vi till palace och där var lite folk, vid halv2 drog jag och adam hem till mig mös och sov! han är bääääst <3 idag solade jag i någon timme eller några, fått soleksem på armarna och lite på bröstet och benen kliar som fan :( buhuu.. aja träffade tora när jag hade solat vi åt glass och sibylla haha, gick ut med leah och hem till toras mormor och satt lite ute i solen och så, myspys! nu ska jag snart in i duschen, sen sover jag nog hos adam inatt! :)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0