hard work work, yees

förlåt lovade att lägga in bilder idag men så blev det visst inte, har inte hunnit. drog till linköping direkt när jag kom hem från "jobbet" höhö, jag tora och emma åkte dit en sväng och självklart hittade jag kläder, ville hitta något men inte så mycket pengarna måste ju räcka hela lovet ;D höhö. aja börjar runt 6 imorgon!! fyfan va segt, kommer vara helt död imorgon när klockan ringer halv6 men slutar 1 ialla fall så kan åka hem och sova en stund då hihi :) hoppas adam kommer hem imorgon med, han är i malex och jobbar och jag saknar han såååå mycket. ne nu ska jag greja lite sen lägga mig i sängen och kolla tv, sen soooova. gu så skööönt

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0