regn regn regn regn

åhhh får panik på det här vädret alltså haha, har inte fattat att det är sommarlov än.. för på sommarlovet ska de vara soooool, man ska bada, grilla på kvällarna, bara umgås ute med underbart folk. men nej nu måste man sitta inne i stället för det regnar hela tiden, åh fy hatart. hoppas verkligen solen börjar komma fram nu i veckan. aja, älskling och jag hade 7månader igår hihi, tiden går sååå fort, och jag älskar han bara mer och mer. (a) igår kväll ladda vi ner någon film, köpte chips och dipp och bara myste, underbaaaart! idag har det bara varit lugnt, jag och tora skulle ut och gå med leah men såklart börja de össs regna så nej de kunde vi inte.. nu ligger jag i soffan och är hungrig, sugen på pastasallad så hoppas mamma är snäll och gör de sen hihi (a) aja herrråå

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0