6 månader

förlåt för dålig uppdatering men har inte vart så pigg för är fortfarande sjuk, förkyld och ont i halsen och det är jäävligt jobbigt urk! bara legat i soffan i tre dagar nu, as segt. hoppas jag är piggare imorgon, juste vi är lediga i fyra dar nu, gu så gött! ikväll blir det lugnt ska nog grilla med mamma och pappa och kanske adam, vi har varit tillsammas i 6 månader idag! jag älskar dig baby. vi hade tänkt gå på bio ikväll men blev inte så, så blir nog antingen imorgon eller på fredag för att "fira" eller vad säger man? att vi har varit tillsammans i 6 månader, gu så mys! aja blir inte så roliga inlägg för kan ju inte ta några bilder eftersom min mobil blev stulen, men får en ny på fredag tror jag så då blir det roligare inlägg kan jag lova!

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0