heelg

japp, nu är det helg guuu så gött! kom precis hem från linköping, jag och syster åkte dit åt på chili och handlade men inte mycket... kunde inte handla så mycket eftersom jag och mamma drar till stockholm nästa helg i 2 nätter, då blir det shoppppppa! ;D hihi. ikväll blir det lugnt och va med älskling hoppas jag, tidigt imorgon drar jag till kolmården haha, med pauline! :) ska försöka ta mycket bilder. nu ska jag nog gå in i duschen

PussPuss




köpte såna här idag, fast inte precis dom där, det var typ lackleggins,vanliga svarta och jeans typ, små alltså som dom på bilden, blir snyggt nu till sommaren! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

snygga!

2010-05-26 @ 07:48:15
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0