love can be hard

förlåt för dålig uppdatering men har inte haft lust att skriva för har vart lite jobbigt men hoppas det är över nu.. aja hade en sjukt rolig helg med underbara tjejer! som ni vet grillade jag julia emilia och vickan i lördags, ass mys! julia mådde inte bra så hon gick hem efter ett tag.. och vi gick till adam där det var lite folk, dom drog väl ungefär vid 4 och då blev de lite kaos men det ska jag inte ta här. söndagen blev det bara va med adam, prata och så. sov hos han också, och idag blev det skola igen, är så sjuuukt skoltrött nu, vill bara ha lov, tur att de inte är mycket kvar!! aja adam åkte precis och jag ska käka, duscha och lite. juste har fortfarande inte fått ny mobil så är fortfarande tråkiga inlägg :( buhuuu, men hoppas jag får det den här veckan eller jag måste få det! nu blir det kääääk

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0