12 november

inte skrivit på ja 4månader eller något, men bara känner för att börja blogga igen. får väl se hur de går med de, men ska försöka skriva lite varje dag ialla fall och lägga in lite bilder, men det har jag sagt varje gång jag ska va duktig men blir aldrig så hihi. skulle vilja ha ny design oså med men vet inte hur man gör juu, nån som kan hjälpa mig?

jag och adam har ett år idag, älskar dig! guuu vad tiden har gått fort alltså, hihi. vi har lagat mat och nu ligger vi i soffan och kollar tv, blir väl idol sen vid 8 var sjukt längesen jag såg det. men hejar ialla fall på Olle!!!

nu ska jag göra dipp!

PussPuss



Kommentarer
Postat av: Jacobmolly

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2010-12-21 @ 08:19:46
URL: http://jacobmolly.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0