1 februari

blev att vara hemma idag kände mig inte alls bra när jag vaknade, mådde illa och hade så jävla ont i huvet ! usch påt
men har inte spytt eller något som tur är!!! trodde verkligen jag skulle få magsjuka så är jävligt glad över att jag inte fick de :) hiih.
imorgon blir det skola igen, har prov så måste gå även om jag inte känner mig helt bra.
 
har precis kollat klart på one tree hill säsong 7, panik vill se säsong 8 nu men den kommer ju inte ut på ett bra tag eftersom de går på tv nu haha ;) 
men nu ska jag börja kolla på kniven i hjärtat!


Kniven i hjärtat – Mannen i blå - Tarik, Nazif, Karim, Victor, Rickard, Roberto

låt från kniven i hjärtat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0