23/6

äntligen! har jag fått min blogg fixad, TACK TACK TACK gabriella!
kolla gärna in hennes blogg, http://gabriellakalen.blogg.se/



så nu kan jag alltså börja blogga igen! har jag kanske sagt några gånger att jag ska men nu ska jag det haha. med ny design och header blir det mycket roligare (a)

kom precis hem från linköping, jag och mamma har handlat grejer till lägenheten, juste har inte skrivit det här. vi ska flytta, börjar flytta imorgon redan. till Martinvägen 14a! ska bli ruuuligt, lite läskigt med haha.. har aldrig flyttat förut. aja handlade massa fint på ikea, sen råkade jag köpa ett par jeansshorts, en t-shirt, två par örhängen och två ringar hihi. :)

nu ska jag duscha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0