19/10

Denna dag har gått lite upp och ner känner jag. Hade prov i företagsekonomi, de sista innan betygen sätts! Och provet gick verkligen åt helvete, de sämsta prov jag nånsin gjort kändes de seriöst som så de var ju inte sådär jätte kul...
Dagen fortsatte med spanska och de säger ju allting, de suger
plus att vi har prov på fredag och jag är sämst på språk. Ja de var de dåliga med denna dag, men gick uppåt när jag kom till körskolan för då klarade jag fas A! asss gött hihi
Efter de hade jag körlektion och de gick jätte bra idag så de var asss kul!! :D
Så ja som ni märker dagen har gått upp och ner haha
Men nu är jag iallafall överlycklig, för att vi är lediga imorgon! Underbart säger jag bara. Nu ska jag ta på mig myskläderna och kolla på tv

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0