.

okej som ni märker är jag inte så bra på rubriker höhö, men ialla fall kom hem för ett tag sen har vart i linköping på uttagning som jag skrev igår, och ja det gick väl sådär, skente 3 KILOMETER inomhus! :o 15 varv runt en jävla bana på tid! och jag som inte har sprungit nått på hela sommaren dog ju nästan :o men ja klarade det iaf, på 17 minuter höhö. ;D
nu har jag duschat och väntar på att klockan ska bli halv 6 så jag kan åka ner och jobba så det är gjort.. urk orkar inte jobba nu faktist, men hoppas det går snabbt idag för efter jobbet kanske jag ska träffa adam hihi! (a) <3 puss på det!
skola imorgon med, redan! sommaren har ju gått sjuuuuukt snabbt och har inte hänt så mycket som vanligt här i boxholm, menmen har umgåtts med bra folk ialla fall! :) nu blir det lite film innan jobbet!

puss! (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0