min dag

ja idag är det min dag hihi, alltså jag fyller år. 17, inget speciellt bara 1 år kvar till 18! inte så jättelångt egentligen, eller ah kanske men ah. :) skitsamma
av mamma och pappa fick jag klocka skor och criminal minds säsong 3 typ förra veckan för vi var i linköping då och då köpte mamma de hihi, och idag fick jag 1200, mascara, parfym och mousse :) nööjd! för önskade mig inget speciellt.
snart kommer släkten hit på kalas, så då får jag väl med lite antar jag.

ikväll blir det träning fan så skönt! kunde ju inte träna på hela förra veckan för jag var sjuk, är fortfarande inte helt bra men det skiter jag i! :)

nu ska jag fixa de sista innan släkten kommer, hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0