20 december!

ska taaaa mig något att äta snart tänkte jag, har träning vid 6. skönt! för har inte gjort ett skit idag haha. okej det har också varit skönt, men ja kan vara skönt att få röööra lite på sig :D
men bloggar nog mer ikväll, kanske blir massa gamla bilder då med! för sitter vid min stationära(vet ej hur de stavas) dator och där har jag hur många bilder som helst!!
och eftersom det har blivit dåligt med bilder på sistone kanske ni får massa sen! om jag känner fööört! hihi (a)

PUSS!

älskar den här bilden!! så små och gladaa hihi ! <3

saaknar.


Kommentarer
Postat av: nuttis ;)

underbar bild gumman <3

2010-12-24 @ 21:32:19
Postat av: Anonym

jaa, älskar den!! <3

2010-12-24 @ 22:14:25
URL: http://kajsasvanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0