15 januari.....

och idag tog jag hål i öronen! tjoho, vad modig jag är haha ;)
ne men trodde faktist aldrig jag skulle ta hål i öronen, men igår fick jag bara för mig att jag ville det så idag åkte jag och mamma till mjölby och gjorde det, fan va nicccce!
nu får jag äntligen köpa örhängen, finns ju så många fina ! i löööve it ;)

gjorde faktist inte så ont heller, bara nu efter. hihi (a)


tänkte rensa min garderob lite om stund tror jag, om jag orkar.
ska till garaget och städa i eftermiddag med och ikväll blir det lugnt! redan as trött.

hörs senaaare

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vafan... nu är det ju bara jag kvar :o ;)

2011-01-15 @ 19:04:30
URL: http://kajsapetersson.blogg.se/
Postat av: julia aaaa

haha men ks , ska du rensa igen :) du har ju klär så du kan ha loppis för fan ;) Puss påre

2011-01-15 @ 23:31:00
Postat av: Anonym

P de är bara göörat ;) haha <3



nejnej juliaaa :D plockade bara i ordning lite faktist hihih :D puss gumman! <3

2011-01-16 @ 10:38:22
URL: http://kajsasvanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0