26/6

först och främst GRATTIS julia gumman och lollo som fylller idag! hoppas ni båda får en braaa dag! <3

min helg då, firade ju midsommar uppe i Mo, det var ruuuligt ! åt god mat, körde femkamp, tipspromenad, drack lite och hade det mys ! så en väldigt lyckad misommar :)
igår kollade vi på volleybollen i timmerö, as gött när solen var framme! på kvällen var vi hemma hos mig, jag och fina vännor! grillade, drack, spelade spel och hade det gött :D asss nice! tack alla <3

idag har jag solat lite, varit ute med tindra och snart ska vi ner till nya lägenheten och fixa lite sen drar jag till garaget och städar! kvällen spenderar jag nog med adam om han kommer hem tidigt från göteborg. :)

bilder från helgen kommer ikväll eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0