21:58

TJOHO, frölunda vann idag, äntligen!!!!!! hihi. dom är såååå nära att få kvala till allsvenskan, så har lite panik, 2 matcher kvar och dom MÅSTE dom vinna! iiihihh nervöst alltså.
pratar om hockey, om inte alla vet det ;)


gick kvällspromenaden med tindra förut, var ute i 1 timme, sköööönt ! träffade julia, följde med henne till ica sen följde vi henne hem, skönt att få prata med henne om allt!! <3
nu ligger jag i sängen och ska snart sova faktist, känner att jag behöver sova tidigt idag, så därför ska jag inte kolla på big brother idag,buhu haha. får kolla på datorn i veckan,

imorgon kommer jag inte hinna blogga något, kommer hem 5 tror jag då måste jag städa i garaget, hem äta sen åka och träna vid 7 i 2 timmar, sen sover jag nog hos adam ! :)

ha de bra allt fööölk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0