8 mars

idag äntligen slingade jag håret så nu känner jag mig mycket fräschare haha ! gött alltså. :)
imorgon är det STUDIEDAG, underbaaart ! kan ligga och kolla andra avenyn halva natten och sova länge imorgon eller rätt så länge för ska ha hand om tindra men vad som helst är bättre än att behöva åka till skolan!

gick på stan en liiiten stund efter jag hade färgat håret, för var en timme kvar till tåget gick, så jag köpte de här



 





en gullig väst från vera moda, perfekt i sommar!
ett vitt vanligt linne fast annorlunda i ryggen, på bilden ser ni hur det ser ut i ryggen!
köpte också en blommig bandue-bh (vet inte hur de stavas) som man kan ha under det vita linnet :)
skulle faktist lägga in bild på den med men kameran dog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0