fotbollll

vaknade redan halv9 idag typ och kunde inte somna om... medans adam låg bredvid och snarka och vaknade någon timme senare,vi mös oså sen åkte han hem. då skrev syster och frågade om jag skulle med och kolla damernas seriepremiär i skenninge, lika bra att jag gör det annars sitter jag nog bara här hela dagen haha. blir donken innan med guuu så gott! juste beställde hem lite grejer från nelly nyss med eftersom det var rea fan va nice! men beställde visst lite i fredags med haha inte bra eftersom jag och mamma ska till stockholm och shoppa gääärnet i maj!! aja nu hinner jag inte skriva mer emma kommer snart, skriver mer när jag kommer hem!

PussPuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0