hockeyy

varit och kollat på volleyboll i sporthallen med tora var mysigt att träffa henne för var ett tag sen. nu väntar jag på att hockeyn ska börja, djurgården måste vinna idag ju!!! efter hockeyn ska jag nog träffa Adam för vi är själva hemma här ikväll så vi ska väl laga mat och så! myspys ;) julia gumman är hemma nu också så ska träffa henne idag om jag hinner annars blir det imorgon, ska bli riktigt kul att träffa henne för var väldigt längesen nu! nästa helg är det valborg och då blir det fest helgen efter de är det fest igen bara så ni vet haha, jag tycker det ska bli jäävligt nice eftersom det inte händer mycket här i boxholm. ne nu börjar hockeyn snart

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0