19 december

precis krypit ner i sängen hihi. skööööönt !
blev mys med mamma ikväll, vi hyrde film och bara tog det lugnt, as gött japp :)

även att jag inte ska till skolan imorgon så känns det ändå som man ska upp imorgon, för det är söndag och då är man alltid sjuuukt seg! känns helt underbaaaart att få sova hur länge jag vill imorgon istället för att åka till skolan ! :D det gillar jaaag.

tänkte glo runt lite nu, försöker hitta en nyås klänning men hittar verkligen ingen som jag känner att jag måste ha eller alltså den känslan när man bara tänker så fort man ser den att den vill jag haaa ! hihiiii. men hoppas jag hittar någon snart för börjar få lite smååå panik.

juste jag och mamma kollade på knight and day, den tycker jag ni ska se! bästa skådespelarna och as bra film !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0