27 december

har varit i linköping hela dagen så har inte hunnit blogga idag, åkte dit runt 11 med mamma, sara(min kusin) och cristel(min moster), vi gick runt i affärer åt på chili och såå ! trevligt var det ialla fall!
trodde jag skulle handla massa onödigt på rean, men jag var duktig och handlade bara braaa saker hihi :D
kommer bilder på det imorgon! orkar inte greja med det nu.

känner mig inte helt bra heller, halsen är usch och förkyld som fan. de gillar vi inte nu när det snart är nyår!
då får jag inte va sjuk. men ska bara ta det lugnt dom här dagarna nu innan nyår, så jag blir frisk :)
snart kommer älskling, då blir det mys och fiiilm!

ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0