28 december

ligger i sängen och använder mitt nya tangentbord och mus, förjävla skönt att kunna ligga i sängen och se datorn i tvn!
jag gillart alltså !
men något jag inte gillar är att jag verkligen inte känner mig bra! fan usch blääää.
känns som jag har feber med. klart man ska bli sjuk nu när det närmar sig nyår. fyfan
några dagar kvar som tur är.

menmen blir att ligga i sängen hela dagen! eller kanske rensa min garderob, men ska inte gå ut iallfall, as rädd att jag ska bli ännu sjukare tills nyår. så bäst jag håller mig inne.
skulle ju lägga in bilder på det jag köpte igår med, men orkar inte hämta sladden nu så det lägger jag in senare. :)
¨
laddat ner en film, så det blir att kolla på den nu, last song. redan sett den än gång men tänkte se den igen och gråta lite haha.

hörs senareeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0