baby you're a firework

blev inga bilder ikväll, är för trött för det nu känner jag.. somnar snart haha!
ska lägga mig i sängen nu istället och se om det är något vettigt på tvn, för orkar inte välja film för det kommer ta en timme innan jag hittar någon jag vill se, usch va allt blev jobbigt nu då haha! ;)

imorgon blir det iallafall linköping med emma kanske ronja med, ska först med tindra till mjölby hon ska på spa haha ;) tydligt. sen vidare till linköping och handla alla julklappar, får hoppas jag hittar allt bara annars är det ju rätt träligt, innan vi åker hem drar vi en sväng till ljungsbro, cloetta, för att handla massa göttttt till julafton! I like :D yes!


kanske mobilbloggar under dagen, annars blir det ett inlägg när jag kommer hem!
ha de bra!

PUSS



gammal bild, vi hade precis vunnit dm!

såååå glada! något man saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0