nyårsafton!

ja, tiden gååår fort, för fort ibland tycker jag haha. iallafall när man har jullov. vill inte börja skolan igen, dör lite bara jag tänker påt haha.
aja skit samma idag är det nyårsafton och då blir det fest! fan så skööj!

kommer massa fiiina tjejer hit vid halv6 ungefär, då blir det att käka tacos och snacka massssa! när vi har ätit då köööör vi! haha. förfestar hos mig och runt 9 drar vi till ingemarsgårn. jag hoppas det blir en lyckad kväll, och det borde det bli eftersom jag har bästa sällskapet hihi :D

kanske slänger in ett inlägg senare, annars hörs vi nästa år haha.
kul va..

Kommentarer
Postat av: Tora

Ses snart gumman! :)

2010-12-31 @ 13:10:58
URL: http://torahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0