STOCKHOLM!

japp har varit lite dålig på att uppdatera men men har inte haft tid. aja.
Fredag blev det ju feeeeeeest och det var as kul tyckte jag, össs som fan. japp!
Lördag sov jag ut och det var hur skönt som helst, åkte till mormor vid 5 vi skulle fira min gammelmorfar som fyllde 89, jag var där till halv 10 ungefär gick till Adam då, vi kollade lite på tv sen somnade tidigt skönt!
Idag åkte från Adam redan vid halv 10 typ, hem och packa klart så gick bussen från Linköping vid 12, skulle till Stockholm om ni inte fattat de (a) hihi. vi gick till hotellet lämnade våra väskor sen ut på stan på direkten åhh finns ju affärer överallt underbart! hann inte gå så länge men hittade ialla fall skolavslutningsskor, illrosa (a) shorts, t-shirt och linne men imorgon blir det meeeer, hoppas jag ialla fall hihi. ne nu känner jag att jag har skrivit väldigt mycket, men skit samma det var min helg ialla fall! nu sitter jag på hotellrummet med mamma, sover här tills tisdag, underbart! 

PussPuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0