24 november

nu kom jag hem, äntligen !
hade inställd lektion idag så slutade halv 2, tjuhuu.
gick på stan en stund handlade ett par byxor och en skjorta :D de gillllas,
när jag kom hem åkte jag direkt till garaget och städade, och nu ligger jag i soffan!

ska plugga lite spanska kääääka sen träning ! göttgött

aja vill bara säga att jag är så jääävla trött på de här vädret! hatar snö, ialla fall när den kommer såhär tidigt. uschh man vill ju verkligen inte gå ut.
meeeen, de är bara 1 månad kvar till julafton, de gilllar jag ialla fall ! hihi




tänk när de va såhär vaaarmt !


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja, gud vad man saknar sommaren!



Kika in hos mig, <3

2010-11-27 @ 11:13:26
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0