24 februari

såååååå, I´M BACK ! mohaha.

naeee men nu ska jag vara duktig och blogga mer tänkte jag, som jag sagt ett antal gånger förut. men nu ska jag försöka de :) blogga mer alltså.
vi har ju lov nu så jävla underbarrrrrt, njuuuuter som faeeen. sover halva dagarna när jag inte ska ut med tindra vid 7.... hihi

skulle vilja åka till motala och festa ikväll! meeeen jag ska ta bort ett födelsemärke eller va de nu är, på benet vid 4 så kunde man få ont o grejer efter så känns inte så bra att åka iväg då, plus att jag ska upp tidigt imorgon och åka till norrköping med mamma, och då måste jag fixa skjuts tidigare hem och ah massa krångel, så tyvärr blir det nog inte motala ikväll buhuuuu.. synd!!!!

istället blir det nog kolla hockey och äta göttt ! så man är pigger imorgon haha
nu blir det andra avenyn!

ha de braaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0