3 februari

ligger i soffan och kollar hockey, frölunda-brynäs och frölunda leder för en gång skull ! göttkött.. haha whaaaaat? töntigt kajsa. nedå tuffttttttt. skoja. aeeee
helgen börjar imorgon klockan kvart i 3, förjävla skönt ingenting planerat inför helgen tror jag? får se vad jag känner för.

ingen innebandy i helgen ialla fall har spel uppehåll. lite skönt faktist, för har vart så jävla opepp på att träna den här veckan vet inte varför.. men kan nog vara bra med ett litet "uppehåll" då, men på måndag hoppas vi att jag är jäävligt pepp igen!! haha ;)

slänger kanske in en bild på dageeeens outfit sen om jag orkar greja med det !
annars så blir de kanske nått annat, hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0