8 februari

ligger i sängen och snorar, damp ! har blivit förkyld IGEN. så jävla jobbigt, men har skitit i att träna i två dagar nu så hoppas det blir bättre.
har haft studiedag idag, helt undeeeerbart !


sov till 11, gick till farmor och åt kötttbullar, hämtade tindra gick hem sen har jag varit fast vid andra avenyn hela eftermiddan ! har laddat ner hela säsong 1 så jävla svårt att sluta kolla när man har börjat haha men nu måste jag sluta för ska duscha :)



men ska skynda mig att duscha nu så jag kan kolla sen igen ! pösss

Kommentarer
Postat av: snookie

gud villken fin blogg du har :D vem är killen i din heahter?

2011-02-10 @ 14:32:23
URL: http://snookies.blogg.se/
Postat av: juliaaa

bäst du håller i adam nu kajsa ;) haha pösss

2011-02-10 @ 23:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0