1 mars

såååå nu äntligen har jag tid att skriva! har haft fuuuullt upp hela helgen så har inte haft tid att sitta vid datorn faktist.
i lördags spelade jag ju fotbollscup haha, och det gick faktist asss bra, vårat lag vann!! okej det var bara 4 tjejlag men ändå :D och jag gjorde 3 mål!!?? inte rört en fotboll på flera år, okej nångång på idrotten kanske, men inte annars, och ändå gick det faktist bra för mig, kuuul ! lite sugen är man ju på att börja nu faktist haha, men det får vänta i så fall, för är så mycket med innebandyn nu, men i sommar så får vi se hur det blir med det.

i söndags fick jag ställa klockan åka till garaget och städa sen till samlingen, hade match i linköping förlorade med 5-0, men bra match ändå av oss tycker jag, kanske inte hela matchen men nästan. bara synd att boll fan aldrig går in i MÅL för oss! men men vi kämpar på ialla fall :) bara 3 matcher kvar, sjuuukt vill inte att de ska ta slut!
aja... direkt efter matchen var det bara att sätta sig i bilen och åka till norrköping och träna med östgötalaget, trodde det skulle vara segt som fan, men det var heeeelt okej faktist :)
ja det var min helg!

igår började ju skolan, kom hem 4 sen träning! på träningen bestämde vi att vi skulle anmäla ett lag till åland, en cup i april så jääävla ruuuuligt :D hihi

men berättar mer om det när det är daaags ! nu ska jag kolla andra avenyn och äta lite dipp nog hihi (a)

hejhej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du någonsin varit kär/gillat två personer samtidigt? (läs inlägg)

2011-03-01 @ 20:19:42
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0