10 mars

hade prov idag, vet inte hur det gick faktist vissa saker kunde jag andra inte men men vi får se.
kom hem vid 2 idag ialla fall, så jävla SKÖNT ! var väldigt längesen jag kom hem så tidigt ifrån skolan, gick och la mig i soffan när jag kom hem somnade till en stund as skönt :) när jag vaknade bakade jag en kaaaka haha, en choklad kaka faktist :D inte smakat den än men ska väl göra det snart.

har övningskört idag också, gjorde det igår med, idag körde jag ända till flemminge herrgård sen runt lite där nere sen hem till oss!!!! fattar inte att jag klarade det haha, inte kört alls mycket, men det var as kul och gick faktist bra men var jääävligt nervös haha :D blir nog övningsköra i helgen igen! 

nu ska jag lägga mig i sängen, kolla andra avenyn och vänta på att min älskling kommer ! <3






Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej!:) allt bra idag?:)

tänkte bara tipsa dig om en sida, nämligen Bloppfashion.se! om du har kläder/skor/väskor som du inte använder kan du sälja dessa på denna sida, du får även mer trafik till din blogg då du registrerar den!:) just nu säljer jag 2 par högklackade skor och en snygg aftonväska, om du vill kika på de kan du klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/bloppfashion.html#comment

2011-03-14 @ 12:45:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0