10/10

Men tjenaaa!
Blev inget skrivande igår, men ja matchen gick inte så bra i lördags eller jo vi var bra men det räckte ändå inte, våran vanliga otur... Förlorade med 5-1 men ändå var matchen rolig att spela för vi kämpade hela matchen och spelade bra så det var synd att vi inte fick några poäng men det kommer i helgen!
På lördags kvällen blev det mat hos adam med hans föräldrar och deras vänner, åt oxfilé och potatisgratäng hur gott som helst!!!
Söndagen blev en riktig mys dag med älskling! Sov rätt länge, hyrde film, låg i sängen och myste, tog en skogspromenad med tindra sen sov han här! Kort sammanfattning av våran mysiga dag hihi <3
Idag började ännu en ny vecka, seeegt men det går när man har en studiedag på torsdag att se fram emot haha! Och inte mycket plugg den här veckan, så skööönt! Men nu ska jag plugga ändå haha och äta lite b&j!

Det blir inte lika mycket inlägg på dagarna nu eftersom appen på min mobil inte funkar, vet inte vad problemet är får se om det löser sig, men nu vet ni det!

Puss&Kram





helt sjukt att det snart har gått 2 år sedan sen det blev du och jag
du är det finaste som finns
jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0