13/10

Börjar störa mig på att blogg appen inte fungerar för att då blir det inte lika många inlägg och det är tråkigt. men men.
Igår efter skolan lämnade jag tillbaka en tröja men köpte en ny och en vit skjorta hihi. åkte direkt till körskolan och gjorde en fas men gick inte så bra haha, men var faktist första gången... vid 4 iallafall så hade jag min första körlektion, läskigt! men det gick bra även att jag var hur nervös som helst! skönt att första lektionen är över, nästa vecka blir det en till!
Idag hade vi studiedag, underbart!! adam sov här, när vi hade vaknat gick vi en promenad med tindra, mysssigt var det, åkte hem och låg i soffan en stund, vid 3 träffade jag amanda vi gick en sväng sen satt och pratade, jätte roligt att träffa henne för var ett tag sen så hade mycket att prata med henne om! <3
nu ligger jag i sängen och vid 7 drar jag på träning, götttt!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0